niedziela, 1 listopada 2015

Rozdział VI







Michael odsunął mnie od siebie po chwili i spojrzał na moją twarz.
- Co się stało?
Nie odpowiedziałem. Nie byłem w stanie. *GRZMOT* Okurwa! Podskoczyłem i znowu przylgnąłem do Mikiego.
- Alex co ci jest? - Objął mnie w tali i wciągnął do pokoju. - Odpowiedz mi.
Wziąłem głęboki oddech i lekko się odsunąłem. - Bje se brzy... - wymamrotałem niewyraźnie.
- Co?
- Bo-oje się bu-urzy...
Michael puścił mnie i poszedł zamknąć drzwi, kiedy trzasnął kolejny piorun. Krzyknąłem kuląc się na krześle, do tego wyszedł mi rumieniec z zażenowania...
- Alex spokojnie. Będzie dobrze, jestem tu, nie ma się czego bać. Spójrz na mnie. - Spojrzałem w jego cudne oczy. - Nie bój się. - Michael ukucnął przy krześle i uspokajająco jeździł po mojej ręce. - Już jest okej.
Faktycznie mnie to trochę uspokoiło. Zwróciłem głowę ku niemu i niemal się uśmiechnąłem, klęczał przy mnie, trzymając mnie za rękę i cichutko uspokajał. Był cudowny.
- Mi-iki..
- Tak?
- Przepra-aszam, że-e cię obudziłem w no-ocy...
- Nie przepraszaj... Strasznie drżysz. Wstaniesz? 
- Nie-e dam ra-ady...


Miki wstał, po czym wziął mnie na ręce. Automatycznie chwyciłem go za szyje, wtulając twarz w ciepłą, umięśnioną pierś. Wziąłem głęboki oddech, kiedy położył mnie na łóżku i usiadł obok.
- Potrzebujesz czegoś?
Spojrzałem na niego i słabo się uśmiechnąłem, po czym pokręciłem głową. Przybliżyłem się do niego, kiedy tym razem o wiele cichszy piorun, trzasnął. Krzyknąłem i skuliłem się na łóżku Michaela, kiedy poczułem coś na udzie podskoczyłem i odwróciłem głowę, patrząc na udo. Miki położył na nim swoją dłoń. Położyłem się na poduszce, uspokajając oddech.

- Ekhem... Alex, bo ja no...mogę się położyć obok ciebie? - zauważyłem, że jego ręce drżą, leciutko pokiwałem głową, co miało znaczyć "tak" i schowałem twarz w jedną z poduszek. Poczułem, że Michael kładzie się obok mnie. Niewiele myśląc wtuliłem się w niego. - Alex...lepiej ci już? - Ta-ak, przytu-ulisz?

- Tak. - objął mnie ramieniem. - Spróbuj zasnąć, burza już minęła. Będę przy tobie cały czas.

7 komentarzy:

  1. Lubię długie rozdziały, więc czekm >.<
    Tylko nie ogarniam jak można bać się burzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poczekasz, kochana :*
      No to jest normalna fobia

      Usuń
  2. AWWWWWWWWW *0*
    Kocham <3
    To jest coś czego dawno nie mogłam znaleźć <3
    Czekam na coś dłuższegooo <3
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3
      Poczekasz jeszcze troszkę ^^

      Usuń
  3. NIE ZGADNIESZ KTO WRÓCIŁ. O. MÓJ. BOŻE
    JPRDL XD
    Musze pielęgnować fejma, ostatnio sie zapuszczam sorki
    Alex boi sie burzy
    Tej młodzieży to już sie w dupach poprzewracało
    Zaraz będzie brał narkotyki tyki ja wam mówie
    Ale Majkel to taki paker, on obroni Alexa mięśniami brzucha niczym Ewa Chodakowska
    Chcesz mieć brzuch jak Majkel? Ćwicz z Ewom i zobacz efekty!
    Ethan to taka szmata weź, od razu widać, że był za PiSem
    A teraz co? Wyszło Szydło z worka, Ethan, to wszystko twoja wina, że zagłosowałeś na PiS
    Opowiem wam suchar dnia
    Jak sie nazywa japoński piłkarz
    .
    .
    .
    Kiwajakotako XDD
    Nie wiem czemu ale tak wyje z tego mega XDD
    Ale wróćmy do mojego otp
    GDZIE JEST KISS
    GDZIE TA KEJA
    No dobra, czekam na plot-twist
    I czekam na następny rozdział
    Wierna wam niczym dresy adidasowi
    Wasza
    Anabrew
    tzn Annabeth, sorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to słodkie <3 Omgf, takie słodziaśne <3
    Kocham tego shipa <3
    Jest taki kawaii <3
    Bende srać serduszkami, bo mogę XD <3
    Pozdrawiam i czekam na długi rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy czekajo na długi rozdział, a ja nie umiem go napisać... Przepraszam no

      Usuń